Veel gestelde vragen

Wanneer organiseren jullie de kampdagen?
In de meivakantie, zomervakantie en sinds 2020 ook in de herfstvakantie en kerstvakantie.

Wat zijn de start- en eindtijden?
Per schoolvakantie kamp staat vermeld op de pagina onder ‘dagprogramma’ hoe laat de kinderen gebracht en gehaald kunnen worden.

Wat als ik te laat kom voor het ophalen?
I.v.m. met de maatregelen die wij treffen vanwege het Coronavirus, houden wij ons strikt aan de genoemde tijden. Neem bij vragen hierover meteen telefonisch contact met ons op: 020-3375191.

Waar boek ik en betaal ik?
Je kunt boeken via de website. Je ontvangt van ons dan een e-mail met de factuur en link om online te betalen.

Kan mijn kind alleen komen?
Jazeker, veel van de kinderen komen alleen. Gros van de kinderen komt alleen, dus dat schept meteen een band.

Ik wil graag bij mijn vriend(in) in dezelfde groep, kan dat?
Jazeker, elke dag kunnen de kinderen bij aankomst zelf bepalen met wie ze in het groepje zouden willen.

Ik heb voor 5 dagen geboekt maar mijn kind kan 1 dag niet, wat nu?
Stuur een mail naar kids@upevents.nl, dan vinden we een passende oplossing.

Telefonisch contact
Het kantoor van UP Events is altijd bereikbaar en is gevestigd in Amsterdam-West. Wil je gedurende de dag gecontacteerd worden? Geef dit bij ons aan.

Eten, drinken en allergieën
Vanwege de huidige Coronamaatregelen moeten de kinderen hun eigen eten & drinken meenemen. Geef ze ook een eigen bidon mee zodat ze deze kunnen vullen met water.

Weersomstandigheden
Bij warm weer is het van belang dat de kinderen luchtige kleding aantrekken waar ze makkelijk in kunnen bewegen. Op het terrein is voldoende zonnebrand aanwezig, zodat de kinderen zich nog extra kunnen insmeren. Bij kouder of regenachtig weer is het handig dat de kinderen warme kleding aantrekken of meenemen en er eventueel een poncho wordt meegegeven.

Nog meer veel gestelde vragen

Gaan de kinderen van het terrein?
Nee, het terrein is groot genoeg en alle activiteiten vinden plaats op het terrein.

Activiteiten volgens de richtlijnen van het RIVM
We houden ons ten alle tijden aan de richtlijnen van de RIVM en passen onze activiteiten ook daar op aan. Mocht er een binnen activiteit vanwege de geldende coronaregels niet gedaan worden, dan vervangen we deze activiteit door een buiten activiteit.

Moet ik mijn kind zakgeld meegeven?
Nee, alle activiteiten en materialen zijn inbegrepen, verder is er niets te koop.

Gebruik van mobiele telefoons
Je kunt jouw kind een mobiele telefoon meegeven. Echter zijn we de hele dag actief verspreid over het terrein dus zullen wij de kinderen vragen de mobieltjes achter te laten in de gemeenschappelijk ruimte. Daarnaast denken wij dat het maken van vriendjes en vriendinnetjes beter gaat als de focus volledig bij de activiteiten ligt. Dus als het even kan, laat de telefoon dan thuis. Mocht je dringend je kinderen willen spreken? Het kantoor is bereikbaar.

Medicijngebruik
Onze medewerkers zijn niet gerechtigd om medicijnen toe te dienen, met uitzondering van levensbedreigende situaties. Eventuele bijzonderheden kun je wel met ons delen.

Verzekeringen
UP Events heeft een goede bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering. Mocht je het willen, kun je zelf nog een reis- en annuleringsverzekering afsluiten.

Wat zijn de Algemene Voorwaarden?
Wij hanteren de Algemene Voorwaarden van de Vebon. Deze is ook per mail aan je gestuurd.

Wat doe jullie met Gevonden Voorwerpen?
Deze blijven tot een maand na de laatste kampdag bij ons liggen.  Check dus elke dag goed of jullie alles hebben meegenomen. En mis je iets na het vakantiekamp? Stuur ons een mailtje en kom het z.s.m. even UPhalen 😉